Associazione Piazza San Marco Venezia

foto panoramica di piazza san marco venezia

La fotografia panoramica che L'Associazione Piazza San Marco presenta ai suoi utenti, offre la possibilità di addentrarsi e navigare la piazza piu bella del mondo avvolti dal suo fascino e dalla sua storia. Cliccando sui punti di interesse presenti all'interno delle immagini panoramiche a 360°, potrete ottenere informazioni utili su Venezia ed i suoi monumenti, musei, locali storici e su i più famosi caffè della Piazza San Marco.

St. Mark's Square Venice  foto panoramica venezia  palazzo ducale venezia  Doge's Palace Opening Time piazza san marco venezia  Webcam St.Mark's Square Venice Museo Correr Opening Time Virtual Tour 360 St.Mark's Square St. Mark's Square Venice piazza san marco  venezia s marco  venezia piazza san marco

WELCOME TO ST. MARK'S SQUARE VENICE

aumenta le dimensioni del font Piazza San Marco Venezia

WELCOME TO ST. MARK'S SQUARE VENICE
It is a great pleasure for me to welcome you all to what means to be, for the time being, a virtual tour of one of the world’s most beautiful squares, namely St. Mark's Square Venice.
Through this site the Associazione Piazza San Marco will introduce you not just to the commonplace but rather to the real life experience of this emblem of the world and of Venice.
As all things that are beautiful, fragile and have great historical value, this square demands love, intelligent care and ,of course, funds for its maintenance.
The follow-up to all this can be only here, in Venice. So come and visit this marvelous city and, if you care to, get to know the Associazione Piazza San Marco.

Alberto Nardi

Piazza San Marco - Virtual Tour